8 settembre 2012

Pizza with Pachino Tomatoes and Mozzarella Cheese

  
Pizza! Pizza! Pizza!
:)


Cosa c'è di più buono della pizza? Ok, io non faccio testo.. Ma la pizza margherita, la più semplice, secondo me è una cosa divina e questa, con i pomodorini pachino freschi... Mmmm..

Is there something better than pizza? To me the pizza margherita, the one with tomato and mozzarella cheese, is the best in its simplicity. And this recipe, with fresh tomatoes is divine... Mmmm..


Ho preso un po' di impasto della pizza e lo ho steso su una teglia da forno, ho tagliato a pezzetti i pomodorini pachino, ho salato, pepato, ho aggiunto un po' di origano, olio extravergine di oliva e per concludere dei bei pezzettoni di mozzarella. Ho infornato a 200°C per 20 minuti. E la magia è fatta!

I've taken some pizza dough and I've rolled it out on a baking pan. I've cutted some tomatoes on it, I've added some salt, some ground black pepper, some oregano, olive oil and finally some beautiful pieces of mozzarella cheese. I've baked for 20 minutes to 200°C. And the magic is done!

Buon appetito!

Nessun commento:

Posta un commento